Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Σε ρόλο... «ΕΟΤ Βορείου Ελλάδος» η Turkish Airlines


Οι τουρκικές αερογραμμές βγάζουν τον προορισμό «Θεσσαλονίκη» από τη διεθνή απομόνωση
Picture 0 for Σε ρόλο... «ΕΟΤ Βορείου Ελλάδος» η Turkish Airlines

Η Turkish Airlines, με το διεθνές της δίκτυο, έβγαλε τη Θεσσαλονίκη από την  διεθνή απομόνωση. Η Turkish, με τη δυναμική πολιτική προβολής της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας, αποδεικνύεται ένα είδος ...ΕΟΤ για την περιοχή, που το 2012 ωφελήθηκε από την αύξηση των Τούρκων επισκεπτών κατά 27%,  ενώ προσδοκά την προσέλκυση τουριστών από τις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες, όπως επίσης από τις μεγάλες αγορές της Ινδίας, της Μέσης και της Άπω Ανατολής.



Τα παραπάνω είναι τα κυριότερα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη συνέντευξη που έδωσαν ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλης Θωμόπουλος και, ο διευθυντής του Γραφείου Θεσσαλονίκης της Turkish Airlines, Oυτκού Γιαζάν, με την ευκαιρία υπογραφής ΜοU μεταξύ των δύο φορέων, οι οποίοι επέκτειναν χρονικά το μνημόνιο συνεργασίας που είχαν αρχικά υπογράψει το Νοέμβριο του 2011.

Η Θεσσαλονίκη ήδη εισπράττει ποικίλα οφέλη από την αεροπορική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινούπολης, αλλά και από την πολύ δραστήρια προβολή της πόλης και των βορειοελλαδικών προορισμών από την Turkish Airlines.  Έτσι, πέραν του ότι το 2012 διπλασιάσθηκε ο αριθμός των τουριστών που συνολικά μεταφέρθηκαν με τις πτήσεις της Turkish (50.000 άτομα), η αναζήτηση "Θεσσαλονίκη" ήταν δύο φορές πάνω στο Google της Τουρκίας, σε σχέση με το 2011.

«Περιμένουμε ότι το 2013 θα είναι μία θετική χρονιά για τη Θεσσαλονίκη. Τα μηνύματα από τη διεθνή έκθεση τουρισμού της Τουρκίας, την ΕΜΙΤ, ήταν πολύ αισιόδοξα. Την επόμενη εβδομάδα, με τον κ. Θωμόπουλο, πηγαίνουμε Ισραήλ, ακολουθούν αποστολές σε Μπαχρέϊν, Ομάν, Νότια Αφρική, Αζερμπαϊτζάν. Προσδοκούμε πολλά από τις αναπτυσσόμενες αγορές», τόνισε ο κ. Γιαζάν προσθέτοντας «Σκοπός μας είναι η Θεσσαλονίκη να γίνει μία παγκόσμια πόλη. Ήδη προσπαθούμε, απευθυνόμενοι σε μεγάλες εταιρείες, να φέρουμε στη Θεσσαλονίκη τη διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων».

Οι δύο συνεργαζόμενοι φορείς περιμένουν πολλά από το πρώτο ελληνο-τουρκικό τουριστικό forum που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Φεβρουαρίου στην Άγκυρα, με διοργάνωση του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών και της Ελληνικής Πρεσβείας.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ. Θωμόπουλος είπε ότι στη πόλη υπάρχει έλλειψη ενός οικονομικά βιώσιμου φορέα, με επαγγελματική δομή και οργάνωση, που να αναλάβει την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού.

Όταν ρωτήθηκε εάν αναφέρεται στον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής της Θεσσαλονίκης, άφησε στους δημοσιογράφους τα συμπεράσματα, ενώ υπογράμμισε ότι δεν πρόκειται η Ένωση να αποχωρήσει από ένα φορέα που αυτή ίδρυσε. Επίσης, έκανε αναφορά στο πρόσφατο αίτημα που υπέβαλε στον υπουργό Μακεδονίας – Θράκης για την ανάγκη δημιουργίας , κατά τόπους, Οργανισμών Τουριστικής Προβολής  σε όλη τη χώρα.

Στο μεταξύ, η Turkish Airlines, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων ιατρικών υπηρεσιών, MEDUSA -Θεοδωρίδης και σε όσους επιβάτες πετούν με τις πτήσεις της στην Ελλάδα θα χορηγείται Κάρτα Υγείας , η οποία, μέσα από το δίκτυο που έχει οργανώσει η ελληνική εταιρεία και με καλύψεις των δαπανών από ξένες ασφαλιστικές εταιρείες, θα καλύπτει τους επιβάτες της T.A., συνολικά, από μία απλή επίσκεψη σε γιατρό, μέχρι τη νοσηλεία τους.

Όπως είπε η κα. Θεοδωρίδου, η MEDUSA, το 2012, σε συνεργασία με τους ομίλους Euromedica και Βιοιατρική, χειρίσθηκε 6.000 περιστατικά σε Χαλκιδική και Πιερία, από τα οποία το 2% χρειάσθηκε νοσηλεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου