Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

«Κλείνουν την ΕΛΒΟ γιατί κατασκευάζει ό,τι και η… Γερμανία»!

http://www.karfitsa.gr

IMG_1950

Κορυφώνονται οι αντιδράσεις των εργαζομένων στην ΕΛΒΟ με αφορμή την εκδίκαση της αίτησης του ελληνικού δημοσίου ώστε να τεθεί η εταιρία στην ειδική εκκαθάριση του άρθρου 14Α του νόμου 3429/2005 την ερχόμενη Δευτέρα. Οι εργαζόμενοι μάλιστα αναμένεται να βρεθούν στο χώρο των δικαστηρίων προκειμένου να πιέσουν ώστε να απορριφθεί η αίτηση από τις δικαστικές αρχές.
Όπως αναφέρουν στην «Κ» αναμένoται να σκληρύνουν τον αγώνα του ζητώντας συναντήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς, ακρόαση από τη διαρκή επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής και συναντήσεις με τους θεσμικούς παράγοντες της πόλης.
«Είναι λάθος αυτό που κάνει η κυβέρνηση. Θα πρέπει να μάθει η κ. Γεννηματά πως καλή είναι η Αθήνα αλλά η Ελλάδα δεν σταματά στον Υμηττό. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα και είμαστε διατεθειμένοι να της την μάθουμε» σχολιάζει στην «Κ» ο πρόεδρος των εργαζομένων Θεόδωρος Αλιόγκας και συμπληρώνει ότι «όποια συνάντηση κι αν κάνουν θα είμαστε παρόντες».
IMG_1922


Το «λουκέτο» της ΕΛΒΟ είναι μάλλον το «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, θεωρεί ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης. «Έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει αυτά που κατασκευάζει η Γερμανία. Η τρόικα πιέζει την κυβέρνηση προκειμένου να μείνει μια εταιρία στην Ελλάδα. Ωστόσο η ΕΛΒΟ είναι κερδοφόρα. Έχει παραγωγή 500.000.000 ευρώ και μόλις 13.000.000 ευρώ λειτουργικά έξοδα» αναφέρει.

Από την πλευρά τους οι 360 εργαζόμενοι της εταιρίας επιθυμούν να οριστεί από την κυβέρνηση διοικητικό συμβούλιο και όχι εκκαθαριστής, όπως συνέβη και στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, ενώ υπογραμμίζουν σε όλους τους τόνους πως «Η ΕΛΒΟ είναι βιώσιμη».
Για το σκοπό αυτό πραγματοποίησαν σήμερα συνάντηση με το Γιάννη Μπουτάρη και πορεία στην πόλη.
Υπενθυμίζεται πως χθες οι εργαζόμενοι στην ΕΛΒΟ απέστειλαν και σχετική επιστολή στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, στην οποία μεταξύ άλλων σημειώνουν «η αναδιάρθρωση της ΕΛΒΟ έγινε εδώ και χρόνια με μείωση του προσωπικού, του λειτουργικού και μισθολογικού κόστους κατά 40%, ενώ παράλληλα γίνεται επίκληση των διεθνών συνεργασιών της εταιρείας, των διεκδικήσεων για νέες συμβάσεις και του ενδιαφέροντος που έχει εκδηλωθεί από χώρες του εξωτερικού (Ιρακ, Σ.Αραβία, Μποτσουάνα, Λιβύη) για παραγγελίες και αναβαθμίσεις στρατιωτικών οχημάτων και ερπυστριοφόρων, για τα οποία έχει τις άδειες».
IMG_1941

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου