Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Άγγελος Αναστασιάδης «ποταμός» για όλα

Το 'βουητό της Τούμπας', οι βεντέτες και η Παναγία

Το 'βουητό της Τούμπας', οι βεντέτες και η Παναγία - Άγγελος Αναστασιάδης «ποταμός» για όλα (VIDEO)
Κατά την παρουσίασή του, νωρίτερα σήμερα, ο Αγγελος Αναστασιάδης έκανε σαφές ότι θέλει έναν ΠΑΟΚ που θα πανηγυρίσει τον Μάιο και όχι στο ξεκίνημα της σεζόν. Εκανε λόγο για απειλή που νιώθει ήδη στον Δικέφαλο και τόνισε πως χρειάζεται φρένο ακόμη και στα χειροκροτήματα.

Για την συζήτηση προ δύο ετών με τον Αναστασιάδη και γιατί τότε δεν προχώρησε η συμφωνία ο Ζήσης Βρύζας είπε σε έντονο ύφος: "Μόνο ως θετική μπορεί να παρουσιαστεί η συζήτηση για να συνεργαστούμε και πιο παλιά".
Όπως μεταδίδει το olapaok.gr, αρχικά ο έμπειρος τεχνικός δήλωσε: "Να σας χαιρετήσω όλους μετά από καιρό στα ίδια λημέρια, αναβαθμισμένα. Θέλω να ευχαριστήσω τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ για την τιμή που μου έκανε να με εμπιστευτεί την ομάδα και τον Ζήση Βρύζα που θα είναι ο άμεσος συνεργάτης του και βέβαια τον κόσμο ο οποίος σε μεγάλο ποσοστό έδειξε εμπιστοσύνη σε εμένα. Πέρασαν δέκα χρόνια από την τελευταία φορά που ήμουν εδώ μπορεί και παραπάνω αλλά νιώθω σα να μην έφυγα ποτέ. Ελπίζω να μας βοηθήσει όλους η Παναγία να κάνουμε το όνειρο όλων των ανθρώπων, των φίλων της ομάδας, να το κάνουμε πραγματικότητα. Η ευθύνη είναι μεγάλη και χρειάζεται συνεχής δουλειά. Εύχομαι να μας βοηθήσει ο Θεός.
Δεν είναι ώρα για πανηγυρισμούς. Εμένα με ενδιαφέρει να είμαστε τον Μαίο καλά. Ξέρω ότι έχετε πρόβλημα με εμένα, το γνωρίζω. Γνωρίζω και ποια είναι η δουλειά σας. Αλλά δυστυχώς για εσάς εμάς η δουλειά μας είναι αλλιώς. Πρέπει να δίνουμε σε εσάς αυτά που πρέπει για το καλό της ομάδας, όχι για το καλό το δικό μας. Εσείς θα παίρνεται αυτά που θα είναι για το καλό της ομάδας. Αν μπορούσαμε να σας δίνουμε συνέχεια να γράφεται δύο σελίδες θα ήταν καλό και για εσάς, αλλά δεν θα είναι καλό για την ομάδα. Δεν μπορώ να πάω ενάντια στα συμφέροντα της ομάδας. Εναντίον των συμφερόντων μου μπορεί να πάω, εναντίον του ΠΑΟΚ απαγορεύεται. Σας ευχαριστώ για την ταλαιπωρία που θα τραβήξουμε όλοι μαζί".
Συνεχίζοντας είπε:
Για το σύστημα που θα εφαρμόσει στον ΠΑΟΚ: "Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει ένα σύστημα υπάρχουν πολλά εμείς θα τα μάθουμε όλα δεν υπάρχει κάποιο που δεν θα το παίζει ο ΠΑΟΚ. Αυτό είναι μέλημα δικό μου καθαρά. Δεν με ενδιαφέρει τι γινόταν με τους προηγούμενους προπονητές. Με ενδιέφερε όπως όλους τους ΠΑΟΚτσήδες η ομάδα να πηγαίνει καλά. Τώρα αν δεν πηγαίνει καλά η ομάδα θα φταίει μόνο ο Αναστασιάδης. Η λέξη δικαιολογία δεν υπάρχει. Ακουγα πολλά, έφταιγαν οι διαιτητές, πρέπει να κερδίζουμε και τους διαιτητές. Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ. Αυτά πρέπει να τα ξεχάσουμε όλοι μας, εγώ τα έχω ξεχάσει από το 1996. Είναι μεγάλη η ευθύνη, θέλει πολύ δουλειά. Ενημερώνω και τον κόσμο, δεν μας φταίει κανείς, αυτό να μας γίνει πεποίθηση. Αυτό θα περάσει και στα αποδυτήρια. Θα το μάθουν καλά και τα παιδιά. Δικαιολογία σημαίνει τίποτα, δεν παίρνεις τίποτα. Οταν δικαιολογείσαι λες ψέματα και εγώ τα σιχαίνομαι τα ψέματα. Είναι μεγάλο το βάρος, θέλει δουλειά, αλλά αλλιώς δεν θα πάει μπροστά το καράβι".
Για τους λόγους που επέστρεψε: "Η απάντηση για τους λόγους που γύρισα είναι εδώ. Το είπα όταν με έδιωξαν πριν από δέκα χρόνια και είμαι πάλι εδώ"
Για το μελημά του: "Δεν νομίζω ότι ο προηγούμενος προπονητής ασχολήθηκε με αυτά που ασχολούμαστε εμείς από το πρωί μέχρι το βράδυ. Οχι μόνο εγώ αλλά και οι συνεργάτες μου. Υπάρχουν πολλοί που δουλεύουν για τον ΠΑΟΚ που δεν τους ξέρετε και δεν χρειάζεται να τους μάθετε. Τώρα πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία. Με τα προβλήματα που είχαμε τότε πριν από δέκα χρόνια αυτά που πετύχαμε είναι σα να παίρναμε Τσάμπιονς Λιγκ. Τότε ούτε τα μισά από τα προβλήματα δεν έβγαιναν προς τα έξω, γιατί αν έβγαιναν δεν θα παίρναμε τίποτα. Τώρα δεν υπάρχει δικαιολογία".
Για την εικόνα που έχει για τον ΠΑΟΚ: "Την εικόνα θα την έχω αγωνιστική, για να την ακούσετε. Τώρα έχω μόνο τα ονόματα, δεν θα σας πω τίποτα"
Για τον Γκαρσία: "Ο Γκαρσία είναι εδώ έξω, είχαμε συναντήσεις αλλά αν δεν δοθεί το Οκ δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν πέσουν οι υπογραφές, δεν είσαι προπονητής του ΠΑΟΚ. Με έπαιρναν τηλέφωνο οι δημοσιογράφοι πριν υπογράψω και τους έλεγα ότι δεν είμαι προπονητής του ΠΑΟΚ. Οταν ο Γκαρσία υπογράψει θα ανακοινωθεί. Είναι σα να με ρωτάτε αν ψάχνουμε παίκτη. Και βέβαια ψάχνουμε, αλλά θα ανακοινωθεί όταν υπογράψει. Εχουμε πάρει μία απόφαση και είναι σύμφωνος και ο μεγαλομέτοχος. Ο ΠΑΟΚ δεν θα γίνει διαφημιστής των παικτών, για να παίξουμε το παιχνίδι των μάνατζερ. Εμείς είμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα της ομάδας. Ψάχνουμε καθημερινά για πάικτες. Οταν θα επισημοποιηθεί θα το μάθετε. Οταν υπογράψει ο Γκαρσία θα το μάθετε. Περιμένουμε την απάντηση και το Οκ από τον μεγαλομέτοχο να τελειώσουν και οι τελευταίες λεπτομέρειες και θα ανακοινωθεί. Αν δεν έρθει δεν θα πρέπει να μάθετε το γιατί"
Για την πίεση που υπάρχει για τίτλο και τους φιλάθλους: "Λάθος κάνετε, τον τίτλο δεν τον ζητάει ο κόσμος. Η ομάδα είναι υποχρεωμένη να κατακτάει τίτλους. Δεν μπορείς να λες είμαι μεγάλη ομάδα και να μην τους ζητάς. Εγώ παρακαλάω την Παναγιά τον Μάιο να κάνουμε αυτό που δεν κάναμε δέκα χρόνια. Ο κόσμος είναι ένα μεγάλο κομμάτι, η βοήθειά του είναι πολύ μεγάλη. Αλλά ξέρετε όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες. Μπορεί 99 φορές να είσαι εκεί αλλά αν γίνει μία φορά ζημιά από τον κόσμο το παίρνουν όλοι και πρώτα απ' όλοι εμείς και το κάνουν δικαιολογία. Να μην κατηγορηθεί αυτός ο λαός ότι στάθηκε εμπόδιο στην πορεία του ΠΑΟΚ. Από 15 χρονών είμαι εδώ τα ξέρω όλα, την αγάπη, το πάθος. Αλλά πρέπει να πάρει το μήνυμα ο κόσμος. Την αγαπάμε πολύ την ομάδα, μην την πνίξουμε".
Για τους στόχους: "Τους στόχους τους βάζει η ομάδα και είναι υψηλοί πριν ξεκινήσει η σεζόν. Θα πω κάποια στιγμή για τους στόχους, όταν δω όμως πρώτα. Θέλω να δω τι θα κάνουν και οι άλλοι στο αγωνιστικό κομμάτι, μόνο αυτό με ενδιαφέρει"
Για τους Μαντούρο και Μάρτενς: "Εχουν κληθεί ήδη ο Μαντούρο και ο Μάρτενς να είναι εδώ νωρίτερα, γιατί αυτοί χρειάζονται περισσότερη δουλειά για να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα καλά. Θέλουμε να ενσωματωθούν με την υπόλοιπη ομάδα και να είναι όσο το δυνατόν στο καλύτερο επίπεδο"
Για το αν έχει άγχος: "Εγώ κάθε φορά έχω το ίδιο άγχος, σα να είναι η πρώτη φορά. Φόβο δεν έχω, έχω μόνο το άγχος για το πως θα προχωρήσει το καράβι".
Για τον κόσμο: "Αν δε μπορείς να αντέξεις το βουητό της Τούμπας δεν μπορείς να κάνεις πρωταθλητισμό. Ο κόσμος έρχεται να σε χειροκροτήσει και να σε γιουχάρει. Στο χέρι μας είναι να μας χειροκροτήσει. Δεν γίνεται να τρέχουμε στους διαιτητές, συνέχεια να διαμαρτυρόμαστε και να δημιουργούμε πρόβλημα στον ΠΑΟΚ. Εάν εσάς σας αρέσει αυτό για να χαιδεύεται τα αυτιά του κόσμου, εμένα δεν μου αρέσει"
"Μόνο τον Θεό φοβάμαι"
Για τα θέματα πειθαρχίας: "Πριν από δέκα χρόνια πήραμε εξτρά 120 εκ. ευρώ για το Κύπελλο Ηθους, δεν είχαμε κόκκινη κάρτα. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν. Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ. Εάν θα είμαστε καλά, θα πάμε καλά. Εγώ περιμένω να με βοηθήσει η Παναγιά. Δεν θα με βοηθήσει κανένας. Η απειλή κοιμάται με εμένα. Εγώ δεν ξεχνάω. Γράφει ο Φέργκιουσον στην βιογραφία του δεν ένιωσα απειλή, αλλά εγώ εδώ νιώθω απειλή πριν ακόμη ξεκινήσω. Ηδη γράφεται δεν μπορεί με τους μεγάλους παίκτες, είναι δέκα χρόνια πίσω, έχετε ήδη αρχίσει. Η απειλή πλέκεται. Δεν την φοβάμαι, μόνο τον Θεό φοβάμαι. Θα με λοιδωρήσουν μερικοί, αλλά εγώ είμαι εδώ μόνο γιατί το θέλει η Παναγιά. Εγώ το λέω από τώρα αν πάρουμε τίτλο θα τον πάρει η Παναγιά, δεν θα τον πάρει ο Αναστασιάδης.
Για την ποδοσφαιρική Θεσσαλονίκη: "Παλιά είχε πέντε ομάδες η Θεσσαλονίκη, πλέον δεν υπάρχει τίποτα. Οποιος δεν το βλέπει εθελοτυφλεί. Εμένα δεν μου αρέσει να χαιδεύω αυτιά. Δεν έχουμε πλέον δικαιολογία, αυτό σημαίνει ότι στους υπόλοιπους τομείς όλα είναι καλά. Η ευθύνη είναι μεγαλύτερη τώρα, το είπα".
Για το μπάτζετ: "30.000 είχε κοστίσει ο Αμαφούλε, το παιδί βαρέθηκα να το ακούω, μακάρι να τα έδινα από την τσέπη μου να γλιτώσω. Εδώ φαγώθηκαν 300 εκ. ευρώ. Τι να πρωτοθυμηθώ για να μην κλαίω και να γελάω. Ηταν και λίγο μπερδεμένο το παλικάρι. Τις ερωτήσεις για το μπάτζετ τις κάνουν στο τέλος. Το κυριότερο είναι τι θα κάνουμε τον Μάιο. Ολοι έχουν μία τιμή στην αρχή. Λέω στους παίκτες κάτι. Κοιτάζει τον διπλανό του και λέει παίρνουμε λίγα ή πολλά χρήματα. Αν εμείς πάρουμε έναν τίτλο όσα και να μας δώσει ο μεγαλομέτοχος θα είναι λίγα. Αυτό δεν πληρώνεται. Αλλά όταν θα το έχεις αγγίξει, όχι πριν. Αυτό ισχύει και για τον προπονητή. Η εκτίμηση δεν είναι τώρα, είναι σαν μια αγορά. Μπορεί να πάρεις ένα παραθαλάσσιο οικόπεδο και μετά από ένα τσουνάμι να χάσει την αξία του. Γνωρίζω που ήρθα".
Για την φιλοσοφία που θέλει να περάσει: "Η ομάδα προχωράει και οι άλλοι την ακολουθούμε. Χρειάζεται φρένο και στα χειροκροτήματα, δεν γίνεται να είμαστε χαζοχαρούμενοι. Φέτος ας κάνουμε τον αγιασμό όπως τον κάνουμε όταν ήμουν εγώ παίκτης μπας και κάνουμε κάτι καλό τον Μάιο. Οι ομάδες οι μεγάλες πανηγυρίζουν στο τέλος. Αυτή είναι μία αλλαγή".
Για την μέρα που του έμεινε αξέχαστη στον ΠΑΟΚ: "Αξέχαστη θα έλεγα ότι ήταν η πρώτη μου μέρα σαν προπονητής του ΠΑΟΚ. Κάποτε έλεγα βοήθησε με Παναγιά μου να γίνω μία μέρα προπονητής στον ΠΑΟΚ και τώρα έρχομαι για 5η φορά. Αλλά εκείνη η στιγμή ήταν η καλύτερη της ζωής μου".
Για τις Ακαδημίες: "Από την αρχή ήταν στόχος μου να έχουμε ΠΑΟΚτσάκια από τις Ακαδημίες που να παθαίνουν ζημιά όταν χάνουν. Αυτό μακάρι να γίνει, όχι ότι δεν υπήρχε, απλώς εμείς θα προσπαθήσουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι. Αυτό είναι ο ΠΑΟΚ. Να έχουμε δικά μας παιδιά που θα βασιστούμε σε αυτά".
Για το αν το διάστημα μέχρι τους αγώνες είναι αρκετό: "Είναι αρκετό το διάστημα μέχρι τους αγώνες, αλλά έχουμε και το προβληματάκι με τις Εθνικές ομάδες. Και ο Ολυμπιακός το έχει, αλλά ξεκινάει πιο αργά από εμάς. Εγώ πιστεύω στην Εθνική, είμαι φαν του Ελληνα παίκτη, πιστεύω ότι θα προχωρήσει".
Για τις φήμες ότι δεν δουλεύει με μεγάλα ονόματα: "Μάλλον με περνάς για ηλίθιο λες δηλαδή ότι ο προπονητής του ΠΑΟΚ θέλει να πάρει τίτλους χωρίς να έχει κοντά του μεγάλους παίκτες. Τι να διευκρινίσω, κάτι που είναι ψέμα; Πείτε μου ένα, ένα παράδειγμα που είχα πρόβλημα με μεγάλο παίκτη. Βρείτε έναν. Το θέμα όμως δεν ειναι αυτό, το θέμα είναι οι παίκτες που θα έρθουν να είναι μεγάλοι στο γήπεδο, όχι στο όνομα. Το ίδιο πρόβλημα που θα έχει ο Κίτσιου, θα έχει και το μεγάλο όνομα. Εγώ δεν κοροϊδεύω".
Ο Ζήσης Βρύζας κατέληξε λέγοντας: "Είναι τιμή για κάθε ομάδα να έχεις παίκτες στην Εθνική. Θέλω να ευχηθώ στην Εθνική ομάδα να πετύχει τους στόχους της".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου